Inflyttningsfest

Hej allihop !
 
Jag hoppar bara in här lite snabbt för att säga hej och uppdatera om läget.
Idag fick vi upp Emil på hästryggen en sväng och han tyckte till och med det var roligt att rida. Sunnie skötte sig super. När Emil ridit skrittade jag henne en stund och lät henne arbeta i skritten och hon var fin !
 
 
Såhär snygg var Emil i mina ridkläder ! Han fick till och med på sig mina JW-stövlar när han red ;)
 
 
Nu håller vi på och fixa tacos så att vi får i oss något innan inflyttningsfesten drar igång. Jag och Tompa som festvärdar för första gången i vårat hus, såå kul !
 
Hoppas att ni får en rolig lördagskväll, det kan jag garantera er att jag kommer få ! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0