Snabb update !

Jag ska nu åka bort till stallet för att lunchfodra och under tiden hästarna äter så fixar jag stallet. Efter det tar jag med Sunnie på en promenad utan täcke så att hon får lufta pälsen lite. Duffis går redan utan täcke i hagen.
Egentligen är jag ridsugen men jag känner att jag själv behöver röra på mig och Sunnie mår bara bra av att starta igång i skritt utan mig på ryggen. Igår mjukstartade vi men en promenad på 20 minuter och från det ska vi bygga på tills hon är helt igång. 
Vi kommer komma ut på tävlingar lite senare än vad jag planerat från början men vi har inte bråttom :)

Bye bye !

 
Jag hittade en snyggisbild på Hiawatha från när vi var på träningstävling i Jonslund.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0