Stark och säker

Jag blir på så bra humör dagar som dessa ! Solen skiner och det är varmare ute än vad det har vart på länge, då blir jag verkligen motiverad till att göra saker. 

Just nu sitter jag och lyssnar på partymusik och rensar datorn på en massa skit som man alltid samlar på sig. Om en stund ska jag och T äta lunch och sen drar vi bort till stallet.
Sunnie ska ridas och idag ska jag höja kraven ett snäpp i traven. Jag hoppas kunna rida utan termobyxor idag, det blir så otroligt klumpig med dem på.
Jag ska smörja Lillemans klåda med Helosan och ta hand om hans hovar. Stallet ska mockas och idag tänkte jag få med mig några schabrak som behöver tvättas med hem. 
Om jag hinner ska jag även passa på att tvätta bilen när det för en gångs skull inte är så kallt. 
Mormor och morfar kommer förbi och hälsar på någon gång under dagen också. 
 
Senare i eftermiddag skulle nog Tompa och Daniel sitta och nörda Super Mario och även om jag tycker att det är kul så använder jag nog den tiden till att gå ut och powerwalka med Stina.

Jag känner mig säker och stark idag och jag älskar det ! :)
 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Nu kör vi nystart med bloggen!
Det innebär även FRÅGESTUND!! fråga pååå :)
http://trisi.blogg.se/2013/march/fragestund.html#comment

Svar: Det står att eran blogg är lösenordsskyddad så jag kommer inte in på den.
Emelie Svensson

2013-03-23 @ 16:59:16
URL: http://trisi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0