Vågar jag säga vår ?

Superskönt väder ute även idag och jag hoppas verkligen att det är våren som är påväg för att stanna !
 
Dagens ridpass var identiskt med gårdagens. Framskrittning i 15, trav i 10 minuter, en kort galopp (där hon för övrigt var väldigt lätt i baken idag, haha), avtravning och sen avskrittning i 15 minuter. 
Idag var hon koncentrerad på uppgiften nästan direkt men hon blev också trött tidigare än igår. Energin var det dock inget fel på, i galoppen övade hon självmant på galoppombyten och gjorde någon bakutspark/bockning. Så härligt med hennes sprudlande vårkänslor :)
 
Imorgon hoppas jag att jag slutar hyffsat tidigt så att jag hinner rida innan det blir mörkt. Då blir det ett pass på grusvägen med bara skritt och trav. 
 
Nu ska jag och T åka iväg och äta kvällsmat, vad det blir har vi inte bestämt än. På hemvägen tar vi in hästarna och ikväll ska vi som vanligt landa i soffan och kolla på Johan Falk. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0