Dagens tävling och kvällsplaner

Jag kan ju börja med att säga att jag inte hade någonting att vara nervös för. Vilken fin häst jag hade idag ! Jag tror att hon har saknat att tävla lika mycket som jag.
 
I 1m fick vi ett stopp och 2 tidsfel som följd.
I 1.05m fick vi ett pet på a-hindret i kombinationen.
En nogrannare utvärdering kommer så fort jag har tid men jag kan säga att båda felen var helt mitt fel och att jag är supernöjd med både Sunnie och mig själv.
 
Nu har jag och Tompa vilat upp oss i någon timme och nu ska vi åka till Trollhättan för att äta. Vi ska också kolla på crusingen en stund innan vi åker till Vänersborg och går på bio. Ett perfekt avslut på en grym dag !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0