Envis som en åsna

Hej mina vänner !
 
Efter några dagars frånvaro är jag nu tillbaka och ska väl kunna ordna rätt så bra uppdatering fram tills tävlingen på lördag. Fattar ni att det snart redan är den 25e ? Hur fort gick inte den månaden ?
 
I lördags hoppade jag Sunnie hemma i hagen. Jag kan väl inte säga att det gick sådär jättebra då både jag och Sunnie tvekade lite på underlaget och Sunnie fegade ur i kombinationen. 
Däremot så har jag ändrat mitt tankesätt till det bättre och blivit mycket mer envis och bestämd. Innan var det jag som hindrade Sunnie men nu är det jag som övertygar henne istället :)
Så ja, det känns både bra och dåligt inför tävlingen men jag har bestämt mig för att det SKA gå bra och då kommer det göra det !
 
Igår joggades Sunnie och vi rullade på en låg stock några gånger. Idag vilade hon men fick beta grönt, gott gräs för hand.
Nu är ridpassen noga planerade för att hon ska bli så bra matchad tills på lördag som möjligt. Då smäller det !
Och ja, ni lär få höra en del om tävlingen nu i veckan ;)
 
Nu sitter jag och kollar igenom några gamla minneskort och det finns bilder på när jag red in Amelia och på dom andra unghästarna osv. När jag hinner ska jag sätta mig och rensa bilderna och då kommer en del upp här :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0