Söndagsångest

Hej på er !
 
Söndag igen då, och denna söndagen är fylld med sån där hemsk söndagsångest. Jag har för mig att jag har skrivit att jag älskar söndagar tidigare men det tar jag tillbaka.

Idag kom jag och Tompa igång lite sent. Igår kväll var vi hemma sent då vi var iväg på bilträff så vi tog igen dom timmarna nu på morgonen.
Idag ska vi hämta hösilage och halm. Det är konstigt hur fort det alltid går åt !
Stallet ska göras och hästarna ska få nytt vatten i hagen.
 
Jag ska också hoppa Sunnie och vart det blir har jag inte funderat ut än. Jag vill hoppa lite höjder idag och på grusvägen är det för hårt för att kunna göra det så jag gissar på att vi gör ett försök i skogen. Det ska bli kul !
För övrigt så var Sunnie jättefin igår när vi tränade skänkelvikningar. Mjuk och följsam, det är min lilla tjej det !
 
 
Ikväll ska jag klippa Tompa och färga hans hår. Sen vill jag gärna ut på en promenad, inte så lång då jag fortfarande är sjuk men jag vill komma ut och röra på mig i alla fall. 
Som avslut på dagen hade jag och Tompa tänkt grilla. Ja, då kanske det inte blir en sån hemsk söndag i alla fall :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0