Unghästträning

Nu är jag hemma och tar en paus och värmer mig.
Stallet jag vart i nu på förmiddagen var såklart Johannas. Jag hann jobba med både Salsa och Obama och tog en skrittur i skogen på Hiawatha. Det kommer ett mer utförligt inlägg om unghästarna sen.
 
Nu ska jag laga lax innan jag hoppar in i duschen. Sen åker det på vanliga kläder då jag ska på ett besök på arbetsförmedlingen. Alltid lika roligt, eller inte. På vägen dit åker jag och ger mina älsklingar lunchhösilage.
 
När arbetsförmedlingen är avklarad åker jag hem och byter om till ridkläder igen och spenderar några timmar i mitt stall. Sunnie ska konditionstränas och stallet ska mockas. 
My life today !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0