Hej på er !

En lång måndag har det vart idag och jag har vart förföljd av huvudvärk hela dagen. Den har suttit i i närmare 5 dagar så nu börjar det bli lite jobbigt..
Men jag och Tompa ska försöka vända den här tråkiga måndagen till något bättre med tacomys och fruktsallad ikväll och alla som känner mig vet ju att det räcker med att ha Tompa vid min sida för att få mig på bra humör <3
 
Igår blev jag äntligen av med min gamla transport så numera står jag bara som ägare på en. Bra det, det kändes lite väl bortskämt att ha två transporter, haha ! 
 
Sunnie har ridits ut i helgen, en vända i skogen och en runda genom Jonslund. Tydligen så har hon fått för sig att bilar är farliga så nu får vi rida genom Jonslund så ofta vi kan. Hon känns fortfarande lite tråkig i munnen dock så jag ska ringa ut en veterinär som kan kolla hur hon ser ut i munnen och åtgärda eventuella fel.
 
 
 
 
Jag och Sunnie bredvid min relativt nya älskling !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0