...

Usch, ibland känns det som att universum gör allt för att sätta käppar i hjulet alltså.
Just nu är min, min pojkvän och mina hästars framtid osäker, dessutom så sitter min nya transport ganska löst också, suck.. Jag visste att det var för bra för att vara sant. 
Just nu känns allt ganska meningslöst och jag har låst dörren till min egna lilla bubbla, men så snart jag har tagit mig ur min bubbla så ska jag kämpa för att få allt att gå ihop. Skulle jag misslyckas så har jag i alla fall försökt allt jag kan.
 
På söndag startar jag och Sunnie våran sista tävling för i år och i värsta fall så kan det bli våra sista starter någonsin. Jag ska se till att göra det bästa av våra starter och bara ha så jävla kul jag kan ! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Nämen oj, vad har nu hänt :( <3 kämpa på du är stark!
Tillsammans fixar ni allt :)

2013-10-09 @ 12:15:33
URL: http://adifferentlife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0