Alldeles för tidig lördagmorgon

God morgon ! 
 
När man har vart ute till lite för sent på natten och klockan ringer för att man ska upp och släppa ut hästarna, och man undrar varför klockan ringer mitt i natten och har ingen koll på varken upp eller ner. Tills man inser att det är morgon och det faktiskt redan är dags att gå upp. Den svider lite alltså, haha ! 
 
Men när man kommer till stallet och möts av hästarnas välkomstgnägg så glömmer i alla fall jag det mesta av vad trötthet heter och njuter av att få se hästarna trava ut i hagen i morgonens solstrålar. Jag är så himla glad att jag har möjlighet att inte bara ha EN egen häst utan tre <3
 
Nu ska jag ta igen en del av nattens missade sovtimmar och sen ska jag nog vara redo att fixa inför tävlingen :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0