Dagen efter tävling

Någon som är sugen på resultat från igår ? 
Jag kan säga att jag faktiskt ramlade av och precis som jag skrev så blev jag inte glad, haha ! 
Men efter lite strul på framhoppningen innan andra klassen så gick vi in och gjorde en jättebra runda och slutade 8a av 9 placerade :) 
Som vanligt kommer jag dra en riktig utvärdering när jag lägger upp filmerna men här fick ni en liten preview. Sunnie hoppade fint och jag är väldigt nöjd med tävlingsdagen, trots att jag klantade mig, igen..
 
Nu ska jag och Tompa åka till Skara och hämta hem vårat ljud som har vart på uthyrning i helgen och sen ska vi luncha med Tompas mamma. Efter det ska vi hämta hösilage till hästarna och så ska Sunnie skrittas. Det blir ingen lazy sunday idag inte.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0