God morgon onsdag !

Jag har börjat dagen på bästa möjliga sätt. 
Jag vaknade några minuter innan alarmet ringde och åkte till stallet för att släppa ut hästarna. Jag passade också på att mocka och lät halmen ligga åt sidan även idag så att boxarna får luftas. När man har hästarna på enbart halm utan bädd så blir det lätt ofräscht och luktar en del så jag ska försöka lufta så ofta jag kan numera.
 
Sen åkte jag tillbaka hem, gjorde ordning frukost och tände ljus och nu sitter jag invirad i en filt och kollar på GG på projektorskärmen. Tänk om alla dagar kunde börja såhär, + min pojkvän helst då ♥
 
 
 
Kl. 11 åker jag och jobbar i tre timmar. Efter det ska jag åka bort till stallet igen och rida Sunnie. Jag står och väger mellan att rida till en fin skog med hur många fina ridstigar som helst eller ett markarbetspass i padocken. Eftersom det ska regna i eftermiddag lutar det nog åt padocken, men jag låter valet vara öppet tills i eftermiddag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0