Helg

Lördag idag och jag och Tompa är på väg för att hälsa på min lillebror i Anderstorp. Förhoppningsvis får vi en närmare titt på den fina motorbanan också, eftersom han går i skola inne på banområdet. 
 
Det blev en sen kväll igår och så upp tidigt idag för att rida och mocka. Sunnie gick i mycket skritt och lite trav och galopp, imorgon ska jag förhoppningsvis klara att hoppa henne i padocken. Det ser jag fram emot, hon har vart så himla fin det sista så det kan inte gå annat än bra !
 
På vägen hem från Anderstorp stannar vi till i Jönköping och kollar in en utav dom allra sista bilträffarna för 2013. Det kan bli grymt !
 
Ha en bra lördag mina vänner :)
 
 
 
Duff brukar stå och studera Sunnie och hennes träning när vi rider på stubben.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0