Nattprat

Efter insläppet åkte jag och Tompa in till Vara för att sitta i det där stackars garaget hela kvällen men till min glädje så blev det bara ett snabbt stopp i garaget för lite provkörning innan vi åkte hem till några bekanta för lite prat. 
Innan vi visste ordet av så hamnade vi i Lidköping för att "kolla läget", något som alla volvoraggare här omkring gör, och jag som oftast tar avstånd till volvoraggare hade faktiskt en okej kväll ! 
 
 
Imorgon ska jag sova igen timmarna som jag missar inatt och tagga inför söndagens tävling i Floby. Sunnie ska ridas igenom, finputsas och knoppas och så ska jag ju göra dom vanliga stallsysslorna. Jag är så tävlingssugen, nu är det ju tre veckor sen vinsten i Gråbo och jag hoppas på ännu bättre rundor än då ! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0