Onsdag

Ja, idag är det onsdag och vi är återigen mitt i veckan. Jag satt nyss och kollade runt på TDB och ångrade mig att jag strök oss från tävlingen i Bulycke eftersom det är så långt till nästa tävling men nu har det snart redan gått en vecka så den 22e och tävlingen i Floby närmar sig snabbt ändå.
Men jag tänkte kolla om ni vet någon Pay n´Jump här i närheten denna helgen som kommer ? Jag vill ut och hoppa !
 
Idag hoppade jag in och jobbade 6-14 och nu sitter jag hemma och slappar lite. Fyra nätter med dålig sömn är inget att hurra för och det börjar kännas nu.
 
Sunnie vilade igår och jag tänkte ta en lugn skrittur med henne idag. Jag är väldigt noga med att hon ska få återhämta sig efter en tävling, även om den inte är så fysiskt jobbig så är det mycket nya intryck och nerver. Därför skrittas/joggas hon alltid dagen efter tävling för att bli av med eventuell träningsvärk och för att komma ut och sträcka på sig och två dagar efter tävling är det vila. Ett bra upplägg som jag har kört på ända sen jag red ponny och det funkar bra.
 
Nej, ett avsnitt av Gossip Girl innan jag åker och fixar stallet, det känns helt okej en dag som denna ;)
 
 
 
How do you like my crazy face ?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0