Stressig dag

Jag hade tänkt att vara hemma och rida, kolla serier och blogga tävlingsresultat för er idag men när Tompa plötsligt fick åka till jobbet senare än vanligt och skulle ha det superstressigt så bestämde jag mig för att åka med honom och hjälpa till. 
Så idag extraknäcker jag som assistent och sitter med i bilen och skriver in addresser på gpsen och fyller i papper. Det har verkligen vart stressigt, det här inlägget började jag skriva på vid lunch och kan publicera det först nu, haha !
 
Just nu sitter vi fortfarande i bilen och rejsar runt i Göteborg men när vi kommer hem ska vi åka till stallet. Jag får se om jag hinner rida Sunnie, annars får hon en vilodag idag så känner jag igenom henne imorgon istället.
Igår var hon otroligt välriden och jättefin att rida men dock lite trött så en extra vilodag såhär innan tävlingen skadar inte.
 
Nu ska jag fortsätta att assistera min pojkvän dom sista stoppen och sen är vi på väg hem.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0