Thomas, pojkvän och tränare

Som ni vet så brukar jag släpa med mig Thomas till padocken så att han får sätta upp några roliga övningar. Efter fem år som pojkvän till en ridtjej så har han nu blivit riktigt bra på att hitta på roliga övningar. Även om dom fortfarande är originella och dessutom omöjliga att genomföra vissa gånger så får jag och Sunnie verkligen träna på kommunikation och svängar när det kommer tills Tompas övningar ;)
 
 
 
 
 
 
 
Han flyttar bommar och tunnor, höjer och lägger upp bommar.
Jag är glad över att ha en så engagerad pojkvän som Tompa. Han ställer alltid upp om jag behöver hjälp, vare sig det gäller träning eller något annat. 
 
Jag älskar dig Thomas ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: älskling

Jag älskar dej hjärtat <3 <3

2013-09-19 @ 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0