Dagen har gått upp och ner

Rätt svar på vilken häst det var är: Hiawatha ! 
 
 
 
Vi hoppade över unghästarna idag och istället skrittade jag ut Johannas fina Hiawatha en sväng.
 
Tyvärr så gick inte ridpasset på Sunnie så bra som jag hade hoppats på. Jag var stressad redan innan jag satt upp och det kände Sunnie av direkt och då blev även hon stressad. Det mesta gick bra men i högergaloppen spände hon till och jag fick henne aldrig helt avslappnad där. Dessutom krullade hon ihop sig lite och gick inte riktigt fram till bettet. 
Imorgon ska jag bara checka av henne och då ska jag se till att vara lugn från start.
 
Saaben då ? Jo, ett tag såg det ut som om vi skulle få igång den ikväll men så visade det sig att den nya packboxen hade kommit på snett och därmed läckte olja. Nu är den kass och jag ber till högre makter att jag kan fixa en ny redan imorgon. Jag vill ha min egna bil att dra med på lördag !
 
Nu ska jag krypa i säng och hoppas på en riktigt bra fredag.
 
 
 
 
Goa Evelin hade köpt fika i förmiddags :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0