Fullspäckad dag

Idag är det fullt upp hela dagen men jag hoppas på att hinna vila lite över lunch, för det känns som jag har blivit sämre idag igen..
 
Nu på morgonen har jag släppt ut hästarna och mockat och fixat stallet. Alldeles strax ska jag hjälpa Johanna att hämta lite stolp hos Evelin och då passar jag på att åka med Evelin till hennes stall en stund.
Sen hem och byta om för att åka och rida Sunnie ett ordentligt pass, än har jag inte funderat ut vad vi ska träna på. Direkt till Johannas stall efter det och rida en utav unghästarna innan jag ska ha läxhjälp. 
Läxhjälpen är klar lagom tills Tompa har kommit hem från jobbet och då ska vi spendera resten av kvällen åt att få igång saaben. 
 
Inte mycket andrum idag med andra ord. Hoppas jag orkar hela dagen bara !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0