Gårdagens ridpass

Igår trimmade jag Sunnie på grusvägen. Jag satte på henne gramanen för jag tänkte komma åt henne ordentligt, men den behövde jag inte ens använda. Hon var så fin !
 
Vi fortsatte arbetet med galoppfattningar och att öka och samla galoppen och jag kunde bara sitta och njuta. Precis som sist kunde jag använda små hjälper för att få henne att göra det jag vill.
Både i traven och i galoppen bar hon sig förvånansvärt bra och höll sig lite i uppförsbacke och satte under sig riktigt bra.
Det är passande att dressyren går så bra nu då Sunnie kommer byta karriär inom en snar framtid. Mer om det i ett eget inlägg efter lunch !
 
Idag ska hon få en paus från dressyren och få komma ut i skogen och bara galoppera. Det tror jag att hon kommer uppskatta !
 
 
 
Den fina padocken på skolan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0