Ledig dag och stallfix

God morgon !
 
Fick just nyheten att jag inte behöver hoppa in och jobba i eftermiddag så nu har jag hela dagen för mig själv !
En stor del av den ska spenderas i stallet med mina bästa vänner. Kanske att jag putsar Sunnies utrustning ordentligt och får tvättat hennes svans och ben. Lite jobbigt när jag är själv eftersom hon antagligen kommer hoppa runt en del men skam den som ger sig. Sen så har sadelkammaren dammat igen lite så en snabb städning där hade vart behövligt. 
Är padocken ledig så rider jag dit och markarbetar, annars får jag flytta markarbetet till grusvägen istället. Inte lika optimalt men jag och Sunnie är vana. 
 
Innan jag åker till stallet ska jag skriva så många inlägg jag bara kan komma på och lägga i arkivet. En del kommer komma upp här under dagen så kika in sen vettja !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0