Ofrivillig avsittning nummer 2 2014

Ja, idag lyckades hon få av mig igen ! 
 
Vi var ute i skogen och konditionstränade och som avslutning skulle vi rulla över en stock några gånger. Först åt ena hållet tittade hon till men hoppade. Åt andra hållet tittade hon men bjöd ändå framåt. Då slappnade jag av lite och då passade hon på att stanna och sen tvärvända för att springa ifrån den där läskiga stocken. Och då flög jag som en vante MEN jag landade på fötterna även denna gång ! Jag börjar bli ett proffs på det nu, haha ;)
 
Jag satt upp igen och hoppade stocken tills hon slappnade av och avslutade där. Fjantiga dressyrtant !
 
Efter ridturen var jag till och med så duktig att putsade utrustningen. Jag har blivit mycket duktigare på det det sista och det känns ju mycket roligare att sätta på ren och fin utrustning.
 
Imorgon ska jag till Johanna för att hjälpa till att bygga hage och ha läxhjälp så det plus mitt eget stall tar nog hela dagen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0