Onsdagen den nionde april

Förkylningen är på väg bort och jag spenderar en del av dagen åt att röja här hemma. Vi har inte vart hemma så mycket det senaste och då hamnar jag lite på efterkälken med hemmasysslorna. 
 
Om en stund ska jag bort till stallet och trotsa molnen och regnet. Sunnie har vilat i två dagar så idag måste hon ridas igenom ordentligt. Jag tänkte faktiskt fuska och ta hjälp av gramanen och använda den om det visar sig att jag inte orkar rida ordentligt ett helt ridpass. Nu är det bara tre ridpass kvar till P&J och dagen innan ska hon bara ta det lugnt, så finjusteringarna måste ske idag eller imorgon. 
 
Och så lite uppdatering om saaben ! Om allt bara flyter på nu så kommer den vara igång till på lördag. Fy vad jag saknar att köra den, där kan vi snacka materiell lycka alltså !
Just nu kör jag runt i den nya bilen, en V40 och den duger alldeles utmärkt. Dock klarar den nog inte att dra släpet då dämparna är totalt slut på den så jag får hålla tummarna för saaben. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

jag börjar precis bli "okej" från min förklylning, den höll BARA i sig i 2 veckor =/ Ska hoppträna imorgon för första gången på 2½ år så lördag lär bli intressant ;) haha

Svar: Ja, usch för förkylningar ! Åh vad kul, vem tränar du för ? :)
Emelie Svensson

2014-04-09 @ 17:31:57
URL: http://www.myes.blogg.se
Postat av: My

tränar för samma som jag tränar dressyr för.. Inger Gerzelius, trivs bra =)

2014-04-10 @ 21:02:16
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0