Sjuk igen ?

Idag har jag legat totalt utslagen i sängen hela dagen. Jag har fått besök av mr. huvudvärk, (han har vart här sen i tisdags) och mrs illamående/magont. Inte så kul, inte kul alls faktiskt, jag känner att jag hade klarat mig bra utan dom !

Tanken var att jag skulle åkt till Johanna och ridit unghästarna och haft läxhjälp idag men det fick jag avboka. Dessutom hade jag tänkt rida Sunnie men det slutade med att jag åkte till stallet och snabbmockade, tog in dom och åkte hem igen. 
Nu ligger jag här i sängen igen och väntar på att Tompa ska komma hem och ta hand om mig. Regnet piskar mot rutorna och det känns skönt att hästarna står inne och mumsar på sitt eftermiddagshö. 

Det är tävling i Essunga imorgon som jag hade tänkt åka och kolla på, men vi får se hur min dagsform är imorgon.


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0