Tacomåndag

Ny vecka igen, det är sjukt hur fort tiden går ändå ! Idag är jag ledig så jag slapp den där satans söndagsångesten igår, hehe ;)
 
Jag har inte så mycket planerat idag. Om en stund kommer Evelin och hämtar upp mig för en kort roadtrip till Alingsås. Vi ska spana in deras nya Hööks bland annat. Inte för att jag har en krona över att shoppa för denna månaden men det kan vara kul att kolla. 
 
I eftermiddag ska jag till stallet. Än har jag inte bestämt mig för om Sunnie ska vila idag eller inte, vi får se hur humöret är sen helt enkelt. Men visst hade det vart mysigt med en uteritt i solen..
Kvällen kommer avslutas med tacos hos Evelin, det börjar bli en tradition det där med tacomåndag. Mysigt !
Så ska jag se om jag kan få tag på resten av bilderna från P&J så att jag kan lägga upp dom här. 
 
Det känns som jag har en bra måndag framför mig, hoppas det är samma för er !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0