Måndag

Jag startade dagen med att åka till Evelins stall för att rida Annie. Eftersom det regnar till och från hela tiden så lastade vi och åkte till ridskolan och red i det stora ridhuset. 
Annie skötte sig jättebra med både lastning och ridning och hon fortsätter att överraska positivt.
 
 
Nu har jag en lugn stund hemma innan jag ska till nästa stall och rida. Förhoppningsvis hinner jag åka förbi My och träna på att visa sto och föl också.
Ikväll ska jag till Isabelle för att hälsa på en annan söt fölis och prata lite skit.
Stallet ska mockas till ikväll då mina hästar ska stå inne. Det ska åska och regna en hel del och då tycker jag att det är skönt att ha dom inne
 
Som sagt så är det mycket häst nu och jag älskar det !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0