Mycket häst framöver

Hej på er !
 
Jag har jobbat fredag-lördag-söndag och efter jobbet har det vart fullt med häst, vänner och kräftskiva och mellan allt så ska jag hinna umgås med Tompa. Jaja, sova kan jag väl göra när jag är död, eller något ;)
 
I torsdags kväll var jag i Evelins stall och red Annie. Jag hittar fler knappar för varje gång jag rider henne och i torsdags hoppade vi även några språng, vilket gick över förväntan.
 
 
 
 
Bilder tagna av Evelin.
 
Nu börjar en period med mycket häst framöver och jag klagar inte ! Jag har nästan enbart ridit bara Sunnie dom senaste åren och nu när jag har ridit Annie lite det sista så märker jag hur inriden jag är på just Sunnie. Därför kommer det bli väldigt nyttigt för mig att rida andra hästar och så hoppas jag att jag får rida igång Sunnie hyffsat snart. Jag saknar att rida mitt hjärta <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0