Möte och jullunch

God morgon ! 
 
Jag önskar att jag kunde börja inlägget med att skriva hur underbar dagen kommer bli och att vädret är underbart och att jag svävar på rosa moln ! 
Tyvärr så spöregnar det ute, min dag ser ut som vilken dag som helst och ja, jag ser inte ett rosa moln i sikte.
 
Kl 11 har jag mitt sista möte med min jobbcoach. Det är ju visserligen ganska positivt. Sen åker jag till dagis och äter jullunch med barnen och min chef.
I eftermiddag ska jag ta ett röj både här hemma och i stallet då båda ställena ser ut som bombnedslag just nu. Jag saknar dagarna då jag använde städning som terapi, då var det i alla fall snyggt och rent överallt. 
 
Jaja, jag kikar in här under dagen och jag hoppas att ni gör detsamma.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

En kram i allt det gråa 💜

Svar: Kram <3
Emelie Svensson

2014-12-18 @ 10:47:01
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0