Rubrik

Igår spenderade jag större delen av dagen med Evelin. Vi startade upp med en liten roadtrip till Torp och avslutade i hennes stall hos Angie. Verkligen en söt liten häst det där och med ett jäkla humör, haha :)
 
Idag har jag åkt med Tompa på jobbet och nu ska jag strax åka till stallet och mocka och pyssla med mina älsklingar. Igår köpte jag en slicksten som jag ska utvärdera lite här på bloggen, hästarna hade väldigt olika reaktioner på den, haha !
 
Kvällen kommer spenderas med Tompa och hans Audi i ett garage. Nu ska den minnsann igång en gång för alla, så ni vet vart ni hittar mig denna helgen ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin :)

Härligt va de <3
Tjuriga lilla damen ;)

2014-01-03 @ 21:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0