Tired

Hej på er ! 
Antar att det är många som mår skit idag ? Jag är en av dom men inte för att jag festade igår..
När klockan var 22.30 fick jag och Tompa förfrågan om vi ville vara chaufförer till Lidköping och det tackade vi ja till. Efter en lång natt med många stopp så kom vi hem halv 7 imorse och passade då på att släppa ut hästarna innan vi gick och la oss. Sjukt segt och idag känner jag mig inte mänsklig, jag får sova någon timme till om jag ska orka upp till jobbet imorgon alltså..
En positiv sak med att vara utmattad är att jag är för trött för att känna av någon söndagsångest ;)
 
I eftermiddag ska vi åka till Överby en sväng för att köpa nödvändigheter till mig såsom underkläder och leggins. Timpengen var rätt bra inatt så det finns lite pengar att spendera, haha ! Vi ska också hämta foder till hästarna och fixa stallet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0