Dagen i ord och bilder

Tanken idag var egentligen att jag skulle hoppa Sunnie i padocken. Men när jag tog in henne och hon fick ca 40 blinningar på och runt sig från vindskjulet till stallet så bestämde jag mig för att skjuta upp hoppasset. 
Istället blev hon borstad, friserad och fick oljade hovar och det njöt hon av. Hästarna fick nytt vatten i hagen och så sopade jag stallet och plockade upp gammalt hö utanför stallet så det tog ändå sin tid.
 
Sötnosarna ni såg på bild på bloggen i förmiddags var My, Platina och Chicago. Jag fick följa med dom på ultraljud och visst fanns det en ny fölis i magen. Så kul !
 
Annars har jag bara gjort tråkiga men nödvändiga saker idag, som att tvätta, plocka i diskmaskinen och baka en sockerkaka. Okej, sockerkakan var väl varken tråkig eller nödvändig. God blev den i alla fall !
 
 
 
 
Sunnie fick ett nytt flugtäcke från Tompa då hon totalförstörde sitt gamla här om dagen.
 
 
Onödigt att solen skiner hela tiden ? Suck..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0