Dagens ridpass

Jag red ett dressyrpass på Sunnie i hagen nu på kvällen och eftersom Tompa var med så fick jag lite av passet på film. Den kommer upp under morgondagen och jag brukar ju inte skämma bort er med ridfilmer så passa på att titta in då !
 
Vi red skänkelvikning i skritt och trav. Det gjorde hon bra även om det var lite motigare åt vänster där hon ville rinna iväg lite. 
I galoppen tränade vi på förvänd galopp vilket hon också gjorde bra. Hon har lite lättare för sig i vänster varv men även i höger varv börjar hon bli bättre. Hon känns rätt stark över lag och gör dom flesta övningar bra nu. Det är synd att jag inte har någon dressyrsadel så vi kan komma ut på en dressyrtävling..
 
Men som sagt, film kommer imorgon så vi ses då !
 
 
 
Min fina vän <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0