Helgen nästan över

Hej på er !
Nu är jag tillbaka efter en kort oplanerad paus. Jag har haft en underbar helg med Tompa som började med kalas för honom med släkt och vänner här hemma hos oss. Sen tog Tompa med mig på en överraskningsresa till High Chaparral och vi har haft jättemysiga två dagar i Småland ! Jag har lite bilder därifrån och från dagens shopping att visa er men det får bli först imorgon. Nu ska jag njuta av min sambos sällskap dom sista timmarna på denna underbara helg innan han går tillbaka till verkligheten. Jag själv lever ju i semestervärlden tills på lördag ;)
Om jag rider Sunnie eller inte idag får åskan avgöra, den drar fram och tillbaka hela tiden nu tyvärr.. Men jag sprang ut och tog in dom i spöregnet förut så just nu står dom i alla fall inne och vilar upp sig lite.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0