Jobb, sommar och bad

Nu är jag hemma från jobbet sen en stund tillbaka och sitter vi datorn samtidigt som jag kollar på One Tree Hill som går på TVn. En fördel med att bo hos mamma i en vecka, TV-kanaler ! Tydligen saknar jag det lite men jag saknar däremot inte reklamen..
 
Igår red jag Sunnie på förmiddagen innan jobbet. Det var inte så farligt mycket blinningar men jag rider ju också med ett flugtäcke över sadeln så hon ska slippa blinningar på länden. Varmt var det däremot så både jag och Sunnie svettades rejält. Idag tänkte jag longera henne ikväll när värmen har lagt sig lite. 
 
Om en stund ska jag möta upp Tompa på gymmet. Idag är dag nummer 3 och än så länge har vi kört biceps/rygg och ben och oh vad det känns ! Men det finns väl inget goare än träningsvärk ? Efter gymmet ska vi bada i Genviken med Carro och Niklas, det har jag längtat efter hela dagen. Jag älskar verkligen sommaren som har kommit nu ! Tyvärr så blir det ju lite jobbigare att rida med värmen och alla blinningar..
 
Usch vilket luddigt inlägg, tydligen är min hjärna helt grötig av all värme..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0