Ofrivillig avsittning nummer 4 2014

Så har jag gjort det igen och inte på den hästen jag för dagen trodde att jag skulle flyga av. Nej då, det var Sunnie som var boven i dramat även denna gång..
 
Tankarna går mycket fram och tillbaka nu. Självförtroendet är nästan nere på botten när det gäller hoppningen, eftersom det var hinder inblandat även denna avramlingen, och jag vet varken ut eller in. Älskade häst, vad gör jag för fel ?
 
Hur det gick med både Annie och Sunnie får jag skriva om någon annan dag. Nu ska jag hoppa in i duschen och gråta en skvätt och tycka synd om mig själv..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Du kan få fler kramar och säkerligen kan ja fixa en shot oxå! Kram

Svar: Haha vad bra ! :)
Emelie Svensson

2014-07-03 @ 20:56:28
URL: http://www.myes.blogg.se
Postat av: Evelin

Vännen, så illa gick de inte!
Vi skiter helt enkelt i travhoppning <3
Pöss på dig<3

Svar: Ja vi får la göra det.. <3
Emelie Svensson

2014-07-04 @ 14:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0