One of those lists

Stjärntecken: Lejon
Du kommer från: Vara från början, flyttade sen till Fåglum.
Civilstatus: I ett förhållande.
Din bästa egenskap: Trevlig mot alla jag möter, oavsett egentligt humör.
Din sämsta egenskap: Jag är lättstött och långsint.
Kroppsdel du tycker bäst om: Förut har det vart mina överarmar/axlar men just nu tycker jag nog inte om något.
Jag sover: På sidan.
Hårfärg: Mörkbrunish.
Ögonfärg: Det varierar, oftast gröna.
Längd: 165 cm.
Bästa maträtt? I´m a foodlover men det får nog bli tacos.
Sportbil eller familjebil? Sportbil alla dagar i veckan ! Emelie Evo
Katt eller hund? Hund.
Vem är snyggast i världen? Thomas Olsson Pennanen ♥
Bästa tv-serie? Geordie Shore, bosh !
Tittar du på sport? Kanske om det är ett EM eller VM, annars kollar jag bara på Ridsport.
Tränar du? Älskar att träna på gym och önskar att jag kunde göra det varje dag..
Använder du smycken? Jag brukar glömma att ta på mig smycken, haha !
Person du alltid kommer att vara kär i: Tompa ♥
Kändis du skulle vilja vara: Jag skulle aldrig vilja vara en kändis.
Din bästa raggningsfras: Hahahahaha den vill ni inte veta !
Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: Det finns mycket men att sluta med hästar är en utav dom.
Beskriv dig själv med tre ord: Blyg, underskattad och omtänksam.
Kan du laga mat? Absolut men det händer inte så ofta.
Favorit regissör? Är inte insatt så jag har ingen aning.
Vad har du för humor? Min humor är uppbygd på skadeglädje, mohahaha !
Har du en bästa vän? Jag har några vänner men tyvärr ingen absolut bästa vän längre...
Bästa bok? Har inte läst på ett tag men Twilightböckerna på engelska är grymma. 
Har du ett motto du lever efter? Hmm.. "Karma is a bitch" ?
Vad tycker du om Alla Hjärtans Dag? Mysigt att ha en dag där man slår på stort, annars är jag och Tompa bra på vardagsromans också.
Säger du till i kassan om du råkar få för mycket växel tillbaka? Det har inte hänt hittills men det skulle jag nog göra, hehe. 

Guld eller silver? Guld !
Din största last? Det är nog mat, haha !
Vilken parfym använder du? Lady Million.
Plastigt eller naturligt utseende? Naturligt utan tvekan. 
Vitt eller rött vin? Vitt, har nog i och för sig aldrig riktigt smakat på rött men.
Du vill helst bo granne med: En riktigt bra hopptränare, typ Anna Emanuelsson.
Hur många jackor har du? Alldeles för många !
Vem förutom du brukar sova i din säng? Tompa och tur är väl det, jag hatar att sova utan honom. 
Kaffe eller te? Te om jag måste välja, jag hatar kaffe.
Är du djup eller ytlig? Oftast ytlig, det är bara Tompa jag är djup med.
Blir du förvånad om världen går under? Verkligen inte, det lär den ju göra framöver.
Är du rolig? Jag kan vara rolig om jag vill men det är inte ofta jag anstränger mig. 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0