Söndag

Hej på er ! 
 
Nu tar jag min helg, när dom flesta jobbar som vanligt. Jaja, jag får tid för mig själv, det uppskattar jag emellanåt och jag tror jag ska spendera största delen av morgondagen med att sola.
 
Efter en dag med jobb spenderade jag lite tid med Tompa innan vi åkte till Nossebro och åt mjukglass. Min första riktiga för i år faktiskt och gud så gott det är ! Sen åkte vi vidare till Genviken och badade med Carro och Niklas, jag älskar att det blivit så mycket bad i år.
 
Nu ska vi till stallet och eftersom det blev lite senare än vad som var tänkt så ska jag longera Sunnie. Självklart ska hon bli ordentligt ompysslad också, som vanligt.
 
Sen har jag resten av kvällen fri till att mysa med Tompa, som då självklart ska gå och lägga sig tidigt för att han ska upp och jobba imorgon.. Så tråkigt när jag är ledig imorgon och skulle kunna vara uppe hela natten..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0