2 juni

Herregud vad dagarna springer iväg, nu är vi redan inne i juni ! 
 
Jag har haft fullt upp ni efter tävlingen så jag har inte hunnit lägga upp vare sig resultat eller film. Men jag antar att dom flesta har tjuvkikat på equipe ;)
Imorgon hoppas jag få upp film och utvärdering.
 
I lördags var vi först på Vårgårdas flygraka och kollade på grymma race. På kvällen svidade vi om och hoppade först in i en 960limo. När den gick sönder på vägen så bytte vi till en Lincolnlimo och gled runt i Trollhättan hela natten. Halv 5 var vi hemma och då stupade vi i säng rätt fort, haha !
 
Söndagen spenderades mestadels sovandes men på eftermiddagen åkte vi och hämtade en turbo till Aeron. Så till helgen har Tompa att göra, minst sagt..
 
Idag har jag jobbat till 17 och efter ombyte så åkte jag direkt till stallet. Sunnie arbetades igenom i hagen hemma och hon är riktigt trevlig att rida nu igen ! Mitt fina hjärta <3
 
Jag och Tompa har lyxat till det såhär på kvällen med fish and chips och nu ska vi dricka hemmagjorda milkshakes. Yum !
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0