6e placering och ny bil

Eftersom jag inte har hunnit lägga upp filmerna från tävlingen och antagligen inte hinner lägga upp dom innan tävlingen på fredag så får jag väl passa på och skryta lite om min och Sunnies insats i Gäsene nu ;)
 
Vi kom ju alltså 6a i den första 1metersklassen ! Våran första riktiga tävling för i år och med tanke på hjärnspökena jag har haft det sista så gick jag in och ville rida en bra och snygg runda. Att det sen räckte till placering bland ganska hög konkurens är jättekul ! Vi hade så kul inne på banan och det kändes lätt ! Duktiga Sunnie ♥
Att det sen gick dåligt i den andra 1metern kan jag förklara mer om när filmerna kommer upp. 
 
Nu har vi precis vart i Vänersborg och köpt en ny bil till Tompa. En Mercedes blev det denna gången. 
 
 
 
Och nu ska jag däcka i sängen framför en film efter alldeles för fullspäckade dagar det senaste. Helgen och veckan som kommer är fulla med jobb så jag tar tillvara på varje minut vila jag kan. Och så taggar jag till tävlingen på fredag såklart !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0