Ett snabbt hej

Det är väl ungefär vad min uppdatering består av nu för tiden. Jag ska skärpa mig, inte bara för er skull utan för att det är så roligt att kunna gå tillbaka i bloggen och kolla vad jag har gjort.
 
Idag jobbade jag 9-14 och åkte sen till stallet och red ut Sunnie i skogen. Hon var lite tittig och spänd redan i stallet så jag fokuserade på en lugn takt i både traven och galoppen och utan att spänna bågen för mycket. Det blev ett bra resultat med en nöjd Sunnie som gick och sög nöjt på bettet. Fina häst <3
 
Nu på kvällen har jag, Tompa, Evelin, Carro och Niklas haft lite grillmys och tjötat skit. Så härligt med såna kvällar !
Imorgon jobbar jag 8-17 och efter det firar vi min lillebror. Resten av veckan går i samma tempo med mycket jobb och förhoppningsvis mycket häst :)
 
 
 
Mitt snygga hår på midsommar. Tompa ville pröva barnens sprayhårfärg och jag blev testperson.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0