Snabb update

Hej på er !
 
Jag hinner bara kika in här lite snabbt innan läggdags.
Nu är snart min sex dagars arbetsvecka över, jag jobbar sista dagen imorgon och det ska bli så skönt med lite ledighet i helgen !
 
Sunnie, som har vilat tre dagar efter tävlingen i Vänersborg, joggade jag ut på grusvägen idag och hon kändes superfin och pigg trots värmen. Nu red vi inte alls hårt då hon ska få några lugna dagar efter en intensiv träningsperiod och med två tävlingar nära inpå varandra. Något som gjorde mig otroligt ledsen under dagens ridtur är att blinningarna har dykt upp med stormfart och det är redan olidligt att rida under dagen..
 
Nu ska jag sova, bredvid min underbara sambo, och sen hoppas att morgondagens jobbdag går snabbt !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0