Vi är på gång !

Nu är Sunnies lugnare period över (den pågick lite längre än vad det var tänkt från början) och trots blinningar så ska jag försöka mitt bästa att rida eller motionera henne ordentligt 6-7 dagar i veckan.
 
Idag longerade jag henne, något som jag har börjat komplettera ridningen med. Jag har inga inspänningar så hon går med bara träns och senskydd. Ibland jobbar hon på bra av sig själv och ibland går hon som en flodhäst, i vilket fall är det skönt för henne att gå någon dag i veckan utan ryttare.
 
Imorgon ska jag hoppa in och jobba extra igen, vilket innebär ännu en 6 dagars arbetsvecka för mig, men jag hoppas att jag hinner rida bort Sunnie till padocken för att hoppa lite och trimma igenom henne ordentligt. Träningen inför sensommarens tävlingar sätter igång nu !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: älskling

Och lille busdennis rymde :p men ni va fina idag hjärtat <3 <3 jag är stolt över er <3

2014-06-23 @ 22:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0