1 mars

Ny månad och visst räknas mars som vårmånad ? Även om jag inte vaknade upp till strålande sol så är jag rätt nöjd med att slippa snön i alla fall.
 
Igår kollade ju veterinären på Sunnies tänder och förutom en hake i nederkäken så var dom jätteraka och fina, skönt ! Så han raspade bort hakarna vilket tog kanske fem minuter. Han gjorde det utan lugnande och Sunnie tyckte att det var lite otäckt men skötte sig väldigt bra. Jag hade ju kanske önskat lugnande för att få en bättre upplevelse för henne men förhoppningsvis så kommer hon vars lugn när veterinären kommer ut även i framtiden.
 
Igår fick vi ÄNTLIGEN klart Tompas bil så nästa vecka ska den besiktas igen och då hoppas jag innerligt att den går igenom. Tanken var att vi skulle polerat min bil igår också men audin drog ut på tiden. 
På kvällen kom Carro, Niklas och Denny förbi och var här ett tag och det var trevligt ! 
 
Idag är jag så himla sugen på att åka till mässan men jag tycker att 140 kronor är liiite i dyraste laget för att bara gå och kika runt. Men vi får se, vi kanske hamnar där till slut ändå ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0