En vanlig onsdag

Egentligen hade jag tänkt börja dagen med att gå på marknaden i Nossebro och besöka arbetsförmedlingen. Men när jag såg att det ska regna hela eftermiddagen så la jag om planerna lite så att jag ska åka bort och rida Sunnie nu och tar arbetsförmedlingen i eftermiddag istället. Förhoppningsvis hinner jag in till Nossebro innan Donutståndet stänger så jag får köpt en donut med choklad och strössel i alla fall !
 
Mocka gjorde jag när jag släppte ut hästarna imorse så nu ska jag bara rida och det lutar åt ett joggingpass. Igår konditionstränade vi i skogen, på den nivån hon ligger nu så är det perfekt att rida ett varv i trav och ett i galopp. Det blåste en del så hon var verkligen på tårna och såg spöken överallt, att hon aldrig tröttnar alltså !
 
Ojj, nu har klockan sprungit iväg, hörs sen !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0