Ett supersnabbt hej för att visa att jag lever

Hej på er !
 
Jag hinner verkligen inte vara här inne just nu, jag ska hoppa in i duschen och sen sova. När jag gick upp imorse trodde jag att jag skulle dö 10 gånger om.. Fy för måndagar alltså !
 
Men jag måste bara berätta hur otroligt fin min svarta skönhet är !
Idag trimmade vi på grusvägen och fokuset låg på galoppen. Jag kunde rida med små hjälper, förutom när hon behövde lite extra hjälp att fatta galopp från halt, och hon var så ambitiös. Jag kunde rida mellangalopp och sen bara räta upp överlivet, sjunka ner i sadeln och krama tyglarna så samlade hon sig så mycket att hon nästan galopperade på stället. Underbara häst !
Som ni hör så har vi börjat tänja lite på gränserna för att bygga muskler och kondition.
 
Nej, nu ropar duschen på mig och sen har jag en pojkvän som väntar.
God natt !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0