Fredagen i ord

Hovslagaren kom kl 9.00 imorse och innan det hade jag gjort stallet och borstat av lite vinterpäls på Dennis och Duff. 
Hem lite snabbt för att äta lunch innan jag åkte och jobbade 14-16.30 och barnen hade riktiga fredagskänslor idag alltså. Lägg till lite vårkänslor på det också, ja dom hade nog sin mest livade eftermiddag..
 
Direkt efter jobbet så åkte jag till stallet. Jag rider ju oftast aldrig Sunnie efter skoning, därför var hennes vila igår lite ogenomtänkt kanske, men jag gick ut och gick med henne en stund och tränade henne från marken istället. Hon gick löst hela vägen och stannade när jag stannade, backade när jag backade, vände när jag vände och sprang när jag sprang. Så roligt att kunna vara så samspelta även utan hjälpmedel och det är fantastiskt vilket band vi faktiskt har <3 
 
Nu har vi avslutat kvällen med middag i Lidköping på The View med pappa och nu ska jag och Tompa åka hem och sjunka ner i soffan dom sista timmarna på denna fredagen. Mys !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0