God morgon torsdag !

Jag vaknade upp idag i tron om att jag skulle får ha min pojkvän här hemma hela dagen. Vi skulle fota mig och Sunnie och äntligen polera min bil (vilket inte har blivit gjort än..). Men det slutade med att han nyss åkte iväg för att jobba ändå, så tråkigt. Jaja, jag köpte mig 9 (!!) böcker i Gossip Girl serien igår så jag har att göra idag i alla fall, hehe ;)
 
Sunnie blev aldrig riden igår, det drog ut på tiden att göra smörgåstårtor och vi var inte klara förrän vid sju på kvällen. Men när det gäller hältor så gör inte en dags extra vila någon skada känner jag. Idag ska vi däremot skritta ut på grusvägen och förhoppningsvis lägga till lite trav. 
Ikväll ska jag iväg på läxhjälp, så det ser ut som om jag kan fylla upp den här dagen med saker att göra också.
 
 
 
 
 
Visst blev dom snygga ?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0