Kroppsångest och Ryttareliten

God morgon !
 
Nästan lika underbart väder idag, och jag har redan vart ute och njutit av det.
Det är så att jag igår kom på att det inte är så långt kvar tills jag ska vistas i bikini på stranden och fick då lite smått panik faktiskt. Mina kilo har ju ökat rätt kraftigt nu under vintern när jag inte har ridit så mycket och inte tänkt på vad jag har ätit, hehe !
Så när jag släppt ut hästarna imorse så tog jag med Stina på en morgonpromenad och när vi kom tillbaka så plågade jag min kropp med några styrkeövningar, framför allt för mage och rygg, och det är läskigt hur dålig min bålstabilitet har blivit.. Men det ska det bli ändring på. Skönt att få dammat av träningsskorna igen !
 
 
 
 
Nu ska jag kolla på Ryttareliten på SVT Play och se om ridsporten speglas så negativt som alla säger. Och sen ska jag kolla när Daniel Zetterman flyger av en häst på Ponnyakuten och tydligen piskar upp den från marken efteråt. Personligen tycker jag att Ponnyakuten skulle fått ett slut för länge sen.. Men det är min åsikt och kanske delar jag med mig mer av den när jag sett avnittet.
Hej så länge !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0