Lista

Fyra frågor om förhållanden.

Är du singel ? Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Absolut !
Hur många har du varit kär i? Två stycken, men på två helt olika sätt.
Är du kär just nu? Otroligt kär !

Nio frågor om dig själv.
Namn? Emelie Isabella Maria Svensson.
När fyller du år? 20 augusti.
Några piercingar? En i vänsterörat och en i näsan som har växt ihop.
Vad har du på dig just nu? Myskläder, som alltid när jag är hemma. 
Vad tycker du mest om hos dig själv? Pass ? Att skriva snäll saker om sig själv är alltid svårt !
Vad är du bra på? När jag var liten var jag riktigt bra på att skriva berättelser men just nu är jag nog rätt så talanglös, haha !
Vem älskar du mest på denna jorden? Thomas och Sunnie.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon. Att sova själv är det värsta som finns och jag inbillar mig alltid en massa töntiga saker..

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Ingen.
Vem är den roligaste av dina vänner? Det är Anders, utan tvekan !
Vem är snyggast av dina vänner? Är jag tråkig om jag svarar alla ? För det tycker jag !

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Släppt ut hästarna, ätit frukost och pussat på min pojkvän. 
Vad ska du göra nu? Läsa GG.
Har du gjort något dåligt idag? Inte än.
Vad har du ätit idag? Ostmacka och nyponsoppa.
Har du duschat idag? Nope. 
Är du trött nu? Ja, efter flera nätters dålig sömn så tänkte jag faktiskt försöka sova en extra timme lite senare. 
Vad händer idag? Stallet och läxhjälp, däremellan en massa egentid.

Annat.
Hur mår du just nu? Trött och känner mig lite utnyttjad men annars lycklig. 
Är du hungrig nu? Ovanligt nog: nej.
Vad är klockan nu just nu? 9.26
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen och TSR´s hemsida.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nej.
Vilket är ditt favoritband/artist? Calvin Harris, hallelujah !
Vad gillar du för musik? Jag lyssnar på det mesta men föredrar house eller metal.

Kärlek.
Har du kysst någon idag? Flera gånger !.
Är du romantisk? Om jag vill kan jag vara det men jag är dålig på den där vardagsromansen..
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej, det skulle jag inte vilja påstå.
Vem sov du senast bredvid? Tompa.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Ingen aning, 16 och 19 ? Dom är inte tillsammans nu i alla fall.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0